Bezorging

Aan het eind van het jaar maken wij een dubbelnummer (51/52) van Avrobode en tijdens de zomermaanden vallen er weer zes dubbeldikke nummers van Avrobode op uw deurmat. Gooi deze edities dus niet na één week weg!

Tot editie 22 (28 mei 2019) werd uw gids altijd op dinsdag bezorgd. Door een aanpassing in het bezorgmodel van PostNL kan het zijn dat uw gids voortaan op woensdag bij u op de mat valt. Wij begrijpen dat dit even wennen is. Avrobode blijft verder dezelfde vertrouwde gids die u van ons gewend bent.

Uw Avrobode wordt uiterlijk woensdag voor 18.00 uur bij u bezorgd. Heeft u de gids niet ontvangen of is de gids beschadigd? Geef dit aan ons door met een bezorgklacht. Als u uw klacht voor maandag 17.00 uur doorgeeft, sturen wij u de gids gratis toe. Na maandag is het helaas niet meer mogelijk om u een nieuwe gids toe te sturen. Uw abonnement wordt dan kosteloos met één editie verlengd.

Als u een bezorgklacht doorgeeft, kunnen wij uw klacht ook doorgeven aan PostNL. Op deze manier wordt de postbezorging bij u in de buurt verbeterd.

Een bezorgklacht geeft u eenvoudig door via Mijn Avrobode.

Een bezorgklacht doorgeven via Mijn Avrobode kan alleen wanneer u een account heeft aangemaakt voor Mijn Avrobode. U vindt hier meer informatie over het aanmaken van een account.