Spelvoorwaarden Puzzelactie Avrobode 

Op de promotionele kansspelen en acties van Avrobode die o.a. in Avrobode of via avrobode.nl worden aangeboden, zijn de volgende spelvoorwaarden van toepassing. Lees voordat u meedoet eerst deze spelvoorwaarden.

 


Aanbieder
:
Avrobode
’s-Gravelandseweg 80
1217 EW  Hilversum

 

Toepasselijkheid

  1. Deze algemene spelvoorwaarden zijn van toepassing op ieder promotioneel kansspel (verder te noemen ‘Actie’), dat door Avrobode wordt aangeboden. Avrobode wordt uitgegeven door Bindinc.
  2. Voor elke Actie kunnen bijzondere voorwaarden van toepassing zijn. Deze zijn vermeld bij de betreffende Actie.

 

Deelnametermijn

  1. Een deelnemer kan deelnemen aan een Actie vanaf het moment van uitgave van het tijdschrift tot één week na afloop van de periode waarin het tijdschrift is uitgegeven, tenzij bij een Actie een andere termijn of einddatum is vermeld.

Deelname

  1. Deelname is in beginsel alleen mogelijk, indien de deelnemer op het moment van deelname minimaal 18 jaar oud is.
  2. Is een deelnemer aan een Actie jonger dan 18 jaar, dan dient deze toestemming van zijn ouder of voogd te hebben om te mogen deelnemen aan de betreffende Actie. Avrobode kan om een schriftelijke bevestiging van deze toestemming vragen.
  3. Avrobode kan te allen tijde om een opgave van de geboortedatum van de deelnemer en/of om een kopie van een geldig identiteitsbewijs verzoeken.


Wijze van deelname

  1. Per Actie zal vermeld worden op welke wijze aan de Actie kan worden deelgenomen.

 

Deelnamekosten

  1. Deelname is gratis. Als van deelnemers gevraagd wordt te sms’en of te bellen, zullen de communicatiekosten voor deelname bij de betreffende Actie vermeld staan.

Prijzen

  1. Bij iedere Actie zal worden aangegeven welke en hoeveel prijzen er te winnen zijn en wat de totale waarde van het prijzenpakket is.
  2. Een prijs wordt door Avrobode ter beschikking gesteld conform de status waarin deze bij het moment van terbeschikkingstelling verkeert. Voor eventuele zichtbare of onzichtbare gebreken of enige andere schade aan een prijs is Avrobode niet aansprakelijk.
  3. Een te winnen prijs is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Een prijs is evenmin inwisselbaar voor geld, goederen en/of diensten.

Kansspelbelasting

  1. Eventueel verschuldigde kansspelbelasting zal niet in rekening worden gebracht bij de deelnemer, maar door Avrobode worden voldaan, mits over een gewonnen prijs kansspelbelasting dient te worden afgedragen.

Bepaling van de winnaars

  1. Voor elke Actie, verschenen in Avrobode, geldt dat de winnaars, afhankelijk van het soort Actie, worden geselecteerd door een notaris of onafhankelijk persoon die geen belang heeft bij het geboden spel. Ook kan de winnaar worden bepaald door een objectief computerprogramma. Er vindt per Actie één trekking plaats, tenzij bij een Actie anders wordt vermeld.

Bekendmaking winnaars

  1. De winnaars zullen bericht ontvangen over de gewonnen prijs via/op het door de deelnemer opgegeven adres (adres, e-mailadres, etc.). Daarnaast kunnen de winnaars vermeld worden in een van de volgende nummers van Televizier of op de sites.
  2. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Binnen enkele weken zal de gewonnen prijs per post aan de winnaar worden toegezonden c.q. overhandigd. Indien de winnaar de gewonnen prijs niet binnen een redelijke termijn accepteert, vervalt zijn recht op afgifte.

Uitsluiting deelname

  1. Medewerkers van Avrobode, Bindinc. en van de prijzensponsor(s) van de betreffende Actie zijn uitgesloten van deelname.
  2. Avrobode behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen een deelnemer uit te sluiten van deelname. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer niet is voldaan aan de bij een Actie gestelde spelvoorwaarden en/of sprake is van valse stemmen (meerdere e-mailadressen, geautomatiseerde stemsystemen, etc.).

Aansprakelijkheid

 

  1. Avrobode besteedt de grootst mogelijke zorg aan de organisatie van een Actie. Desondanks is het mogelijk dat de verstrekte informatie onvolledig of onjuist is. Eventuele druk-, spel-, zet- of andere van dergelijke fouten in door Avrobode openbaar gemaakt materiaal, van welke aard dan ook, kunnen Avrobode niet worden tegengeworpen en kunnen op geen enkele wijze een verplichting voor Avrobode in het leven roepen.

 

Privacy

  1. Alle persoonsgegevens die in het kader van de acties van deelnemers worden verkregen, worden door Avrobode en Bindinc. BV (‘s-Gravelandseweg 80, 1217 EW Hilversum) als gezamenlijke verwerkingsverantwoordelijke namens Avrobode verwerkt in overeenstemming met de geldende privacywetgeving.
  2. Om mee te kunnen spelen met de Acties van Avrobode verwerkt Avrobode ook je voornaam, achternaam, postcode, huisnummer, leeftijd, telefoonnummer en e-mailadres (indien van toepassing) om winnaars te kunnen bepalen.
  3. Je kunt daarnaast door het achterlaten van je telefoonnummer Avrobode toestemming geven om je telefoonnummer en de door jou ingevulde persoonsgegevens aan Nederlandse Loterij te verstrekken. Nederlandse Loterij gaat jouw persoonsgegevens verwerken om je eenmalig een telefonisch aanbod te kunnen doen om mee te spelen met de Staatsloterij of Lotto.

Wijzigingen

  1. Avrobode behoudt zich het recht voor deze spelvoorwaarden in bijzondere omstandigheden te wijzigen. In geval van aanpassing zal bij de nieuwe spelvoorwaarden de nieuwe ingangsdatum worden vermeld.

Gedragscode Promotionele Kansspelen

  1. Avrobode handelt in overeenstemming met de Gedragscode Promotionele Kansspelen.

Klachtenprocedure

  1. Indien een deelnemer klachten heeft over een Actie, dan kan de deelnemer deze schriftelijk kenbaar maken aan Avrobode, t.a.v. KCC, Postbus 580, 1200 AN Hilversum.
  2. Om uw klacht op een juiste en snelle wijze te kunnen behandelen, dient u ons van de volgende gegevens te voorzien:
  • uw naam, adres en telefoongegevens;
  • een heldere omschrijving en motivering van uw klacht;
  • de naam/aanduiding van de Actie waarover u klaagt;
  • de periode/datum waarop uw klacht betrekking heeft.
  1. De ontvangst van het klaagschrift wordt binnen twee weken na ontvangst schriftelijk bevestigd. Zodra wij over de hierboven genoemde gegevens beschikken zullen wij uw klacht in behandeling nemen en u op de hoogte houden over de voortgang van de afwikkeling. Een klacht wordt behandeld door de afdeling Marketing en/of de afdeling Juridische Zaken. Indien de klacht naar uw mening niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u uw klacht alsnog indienen bij de kansspelautoriteit.